Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog ŠKODA modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan ŠKODA model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju ŠKODA modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog ŠKODA partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.
Cena od 26 856,00EUR
Spoljašnji retrovizori u boji vozila
Front assist
Lane assist
LED farovi
Zadnji senzori za parkiranje
Kožna ručica menjača
Cena od 32 988,00EUR
Sportski branici
3 – kraki sport multifunkcionalni kožni servo volan
Kessy Full
Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala
Virtuelni kokpit
Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog ŠKODA modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan ŠKODA model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju ŠKODA modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog ŠKODA partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.
Pitate se za šta je još KAROQ sposoban? Pročitajte detaljne tehničke informacije o ovom modelu.
Podaci i informacije na ovom sajtu služe samo kao smernice i nemaju obavezujući karakter. Auto CentarStojanović d.o.o. Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez najave promeni informacije nasajtu, podatke o automobilima, opremi, specifikacijama i dostupnosti. Auto Centar Stojanović d.o.o. Beograd ulaže maksimalne napore i resurse kojima raspolaže da svi detalji tehničkih karakteristika, dizajna, opreme, materijala, garancija, fotografija i cena Vam budu prikazani ispravno. Ipak ne možemo garantovati da su sve objavljene informacije, cene i fotografije u potpunosti tačni. Način na koji boje izgledaju zavisi od podešavanja vašeg monitora. Administratori sajta rade na održavanju sajta i prikazivanju tačnih informacija, ali i pored toga zadržavamo pravo na bilo kakvu grešku. Informacije na sajtu i slike mogu se koristiti samo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu. Umnožavanje ili reprodukcija sadržaja prikazanog na sajtu nije dozvoljena bez pismenog odobrenja. Prikazane informacije, slike automobila i dodatne opreme na sajtu su informativne i ilustrativne prirode. Za aktuelne informacije o ŠKODA vozilima, osnovnoj i dodatnoj opremi, trenutnim cenama, rokovima i uslovima isporuke, dostupnim uslugama i uslovima finansiranja kontaktirajte prodajnog savetnika. Cene automobila, usluga i dodatne opreme na sajtu su prikazane u evrima i informativne su prirode i nisu predmet konkretne ponude za prodaju. Kupovina ŠKODA automobila i ostalih proizvoda je predmet uslova individualnog prodajnog ugovora. Za konačnu cenu vozila, usluga i dodatne opreme kontaktirajte prodajnog savetnika. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. Podaci o standardnim evropskim testovima samo su za poređenje i mogu imati nikakav uticaj na realne rezultate vožnje. U zavisnosti od izabrane veličine točkova, biće dostupne različite emisije CO2 i potrošnje goriva. Detaljnije informacije možete da pogledate u katalogu automobila i informišite se kod prodajnog savetnika. Imajte na umu da su svi sistemi pomoći u vožnji samo podrška vozaču i ne mogu da zamene procenu vozača o situaciji. Vozač u svakom trenutku mora da ima kontrolu nad vozilom i potpuno je odgovoran za ponašanje vozila. Za korišćenje ŠKODA Connect (“Usluga”) potreban je poseban online ugovor sa ŠKODA AUTO, a.s. Za maksimalno korišćenje Usluga, kupac ima rok od 90 dana od isporuke vozila da se registruje na http://www.skoda-connect.com. Dostupnost Usluga se može razlikovati od tržišta, kao i od modela automobila, godine proizvodnje i opreme vozila. Usluge se mogu koristiti samo uz korišćenje dostupnih javnih komunikacionih tehnologija. Kada koristite Usluge, neophodna je konekcija između uređaja korisnika (pametnog telefona, tableta, računata, itd.) i servera podataka. Ova konekcija nije uključena u Usluge. Za dodatne informacije kontaktirajte prodajnog savetnika.
Za sve aktuelne informacije i više detalja o standardnoj ili dodatnoj opremi i trenutnim aktuelnim cenama i popustima, rokovima i uslovima isporuke kontaktirajte nas na broj telefona +381 11 655 76 40, mail-om: office@acs45.rs ili posetom u našem salonu u Jurija Gagarina 225, Novi Beograd.
The ŠKODA KAROQ is about safety without compromise. Following features are available as a standard or option:
› Isofix and Top Tether anchorage points to fasten a child seat to the second-row outboard seats. Isofix is also available for the front-passenger seat.
› Unlike cruise control, which maintains a set speed, the speed limiter allows the driver to travel at any speed up to, but not more than, the predefined value.
› ABS keeps the wheels from locking during emergency braking or when braking on slippery surfaces.
› By increasing the braking pressure, the HBA braking assist helps drivers in situations in which emergency braking is necessary. This can lead to a significant reduction in the braking distance required.
› EBD automatically optimises braking pressure and the overall braking balance and prevents the rear wheels from overbraking.
› MSR counters the locking action of the driving wheels, which can occur when the driver decelerates on a smooth surface.
› The ASR ensures smooth starting and acceleration without the wheels spinning on slippery surfaces.
› EDL helps when accelerating or driving uphill with low traction under one of the driven wheels.
› TSA operates when the vehicle is equipped with an original towing device with its own control unit. The system works on the principle braking one or more wheels and simultaneously reducing engine torque as necessary. The TSA system intervenes and helps stabilize the car and the trailer.
› XDS+ helps the driver during sharp turns and ensures that the vehicle behaves neutrally during dynamic cornering. The control electronics essentially simulate the presence of a self-locking differential to improve traction and driving dynamics during turns. As a result, the vehicle will take bends much more assuredly and naturally.
› Tyre Pressure Monitoring TPM+ keeps the driver informed of the tyre pressure at all times.
› The optional Hill-Hold Control helps drivers to start uphill safely. The system activates itself on inclines of five degrees or more and ensures easy and safe uphill starting without the use of the handbrake. The system keeps the car from rolling backwards or stalling.
› Flashing brake lights reduce the risk of rear-end impact, especially when approaching the traffic jams on highways or sudden braking in front of the unexpected obstacle.
The ŠKODA KAROQ is available with an electronically controlled multi-plate clutch. The state-of-the-art all-wheel drive guarantees optimal driving dynamics, the highest standard of active safety, and economical consumption.
Torque distribution to all four wheels is automatic and depends on the driving environment. The ideal torque for the rear axle is calculated by the control unit. Adjustments are made by variable pressure on the clutch plates.
For maximum driving pleasure, the KAROQ can be fitted with Dynamic Chassis Control, incorporating Driving Mode Select. As such, the car offers several modes that change both the stiffness of the shock absorbers and other vehicle settings. Reconfiguring the car from a comfortable, relaxed mode to a dynamic, sporty setting is as easy as pressing a button.
The Dynamic Chassis Control continuously monitors, evaluates and responds to current driving behaviour (braking, acceleration, turning) and, depending on the mode set, adapts the damping characteristics for each wheel individually and independently.
This feature provides the KAROQ with better handling and agility in curves. The progressive steering changes ratio depending on how far the wheel is turned.
The standard tyre repair kit can optionally be replaced by:
› a full-size steel or alloy spare wheel
› a space-saving steel spare wheel
The KAROQ has a flat boot floor with no spare wheel well. Any kind of spare wheel on board makes the boot floor higher.
KAROQ se isporučuje sa standardnim LED farovima koji sadrže diode za kratka i duga svetla, poziciono svetlo, pokazivače pravca i dnevna svetla. Mnoge prednosti LED tehnologija uključuju njihov duži životni vek i činjenicu da manje troše energiju.
Vrhunski farovi koriste LED diode za sve svoje funkcije. U poređenju sa standardnim farovima, oni su snažniji i, pored toga sadrže najsavremeniju Matrix funkciju. Nova karakteristika je funkcija osvetljenja za sve vremenske prilike, koja zamenjuje konvencionalna svetla za maglu. Ovaj režim osvetljenja je dizajniran da poboljša osvetljenje površine puta kada je vidljivost loša.
Koristeći multifunkcionalnu kameru koja detektuje izvore svetlosti od dolazećih vozila, Matrix funkcija FULL LED farova maskira distribuciju svetlosti oko drugih vozila ili saobraćajnih znakova u realnom vremenu sa LED čipovima koji se mogu pojedinačno prebaciti u svakom faru. Ovo dovodi do savršeno osvetljenog puta i veće bezbednosti.
Redizajnirani farovi su upotpunjeni najboljim full LED zadnjim svetlima, koja sadrže diode za svaku ulogu. Napredna full LED zadnja svetla takođe nude zanimljive dinamičke zadnje pokazivače i funkciju Coming/Leaving Home.
Front Assist je sigurnosni sistem za upozorenje na sudar. Suočen sa neizbežnim sudarom, ovaj sistem aktivira kočnice kako bi minimizovao posledice. Takođe vrši zaustavljanje u slučaju nužde ako pešak na opasan način pokuša da preseče putanju automobila.
Zahvaljujući dva radarska senzora na zadnjem delu automobila, Side Assist detektuje vozila koja se približavaju otpozadi ili koja su u mrtvom uglu automobila. Vozač se o tome obaveštava pomoću LED signala na unutrašnjoj strani kućišta retrovizora. Side Assist može da detektuje vozila udaljena do 70 m i tako efikasno upozorava vozača na opasne situacije na autoputevima i kolovozima sa dve trake.
Ako je prednji ili zadnji sudar neizbežan, ovaj bezbednosni sistem proaktivno zateže sigurnosne pojaseve i zatvara bočne električne prozore (oni ostaju otvoreni 55 mm) i panorama krov kako bi se minimizovali potencijalni rizici i pripremili putnici za udarac.
Pomoć pri parkiranju poluautomatski usmerava automobil na uzdužna i paralelna mesta iza njih. Sistem pomaže tako što automatski vrši optimalne pokrete volana da biste parkirali automobil unutar linija, samo morate da ubrzate i kočite. Pomoć pri parkiranju takođe može da završi manevar parkiranja koji je već započeo.
Kontrola udaljenosti pri parkiranju upozorava na potencijalni rizik od sudara sa preprekama tokom parkiranja koristeći podatke iz senzora, parametara vožnje i ugla upravljača. Da biste izbegli one situacije pri parkiranju u kojima ne zakočite na vreme kao odgovor na upozorenja o udaljenosti, KAROQ uključuje pomoć pri manevrisanju, funkciju koja zaustavlja automobil da bi se izbegao sudar.
Želite da kupite prikolicu, ali vožnja unazad je stvar iz noćnih mora? Trailer Assist preuzima kontrolu kada polako vozite unazad sa prikolicom. Sve što treba da uradite je da odlučite gde da parkirate automobil, kada da krenete, a kada da stanete. Jednostavno.
Kada je uključen rikverc za vožnju unazad, kamera na vratima prtljažnika se aktivira i slika se prikazuje na displeju infotainment sistema. Sistem pokazuje prostor iza automobila i ukazuje na liniju vožnje, na osnovu širine vozila.
Travel Assist integriše nekoliko sistema i funkcija. Kada su međusobno povezani znatno olakšavaju vožnju i povećavaju udobnost u toku putovanja. Kada se aktivira, Travel Assist može automatski da zadrži automobil u traci ili prati druga vozila na putu.
Lane Assist može da otkrije kada nenamerno skrenete iz trake. Sistem za pomoć u traci radi u kombinaciji sa višenamenskom kamerom za prepoznavanje oznaka traka na putu, uključujući žute linije tokom radova na putu, saobraćajne čunjeve i druga ograničenja pored puta ili trake. Poboljšana „adaptivna“ varijanta znači da sistem interveniše u pokušaju da zadrži vozilo na izabranoj stazi unutar saobraćajne trake, a automobil se ne „ljulja“.
Modul za obradu slika pretražuje skenirane slike za poznate saobraćajne znakove i upoređuje rezultate sa navigacionim podacima. Sistem obrađuje znakove ograničenja brzine, znakove za zabranu preticanja, znakove zabrane ulaska u jednosmerne ulice i sva dodatna uputstva, kao i povezane znakove ograničenja, a zatim ih prikazuje vozaču.
Prediktivni tempomat proširuje funkcije adaptivnog tempomata. Pored praćenja saobraćaja ispred, on takođe obrađuje prepoznate putne znakove i ograničenja brzine uskladištene u navigacionom sistemu. Ovo mu omogućava da blagovremeno prilagodi brzinu, na primer, kada se približava krivini, kružnom toku ili raskrsnici, ili kao odgovor na ograničenja brzine.
Traffic Jam Assist olakšava vožnju automobila u saobraćajnim gužvama. Ovaj sistem se oslanja na prediktivni tempomat i Adaptive Lane Assist za pokretanje, kočenje i skretanje automobila kako bi se uskladio sa kretanjem okolnih vozila u saobraćajnoj gužvi.
Asistent za hitne slučajeve smanjuje rizik od incidenta ako se vozač ne oseća dobro. Ako automobil otkrije da su ruke vozača van volana čak i nakon upozorenja, asistent za pomoć se aktivira i usporava automobil do zaustavljanja, zadržava ga u traci i aktivira "sva četiri" svetla.
Kada siđete sa asfalta, ne morate da tražite mesto za parkiranje automobila. Sa višim klirensom od tla, inteligentnim 4x4 sistemom, izuzetno krutom karoserijom i setom elektronskih asistenata za vožnju van puta, KAROQ će Vas odvesti mnogo dalje.
Sa svojim inteligentnim 4×4 pogonom, KAROQ je spreman za svaku nepredviđenu situaciju. Odličan je u vožnji po neasfaltiranim putevima i šljunku. Sistem pogona na sva četiri točka sa elektronski kontrolisanim kvačilom konstantno prilagođava raspodelu obrtnog momenta između prednje i zadnje osovine trenutnim uslovima vožnje.
Dugme Off-Road prebacuje odabrane sisteme pomoći na specijalnu off-road postavku. Kada je uključen papučica gasa reaguje manje osetljivo i ABS sistem protiv blokiranja točkova dozvoljava određeno proklizavanje kako bi se stvorio efekat klina ispred točkova, što pomaže da se automobil uspori. Sistem za pomoć pri spuštanju niz brdo koristi osetljivo kočenje kako bi održao konstantnu brzinu pri spuštanju strmim padinama.
U KAROQ-u ima dovoljno mesta za Vas, za Vašu porodicu i prtljag, za prijatelje, hobije i sportske aktivnosti, zposao, putovanja i opuštanje – ima dovoljno prostora za Vas i Vaš ceo život.
Sa modelom KAROQ više ne morate da brinete o tome da li morate nešto da ostavite. Jednostavno je, možete poneti sve što Vam je potrebno. Prtljažni prostor ima 521 litar u osnovnoj konfiguraciji sa pet sedišta. Nasloni zadnjih sedišta se mogu otključati iz prtljažnika kako bi se povećala zapremina prtljažnika na 1.630 litara.
Naša misija je da Vaš svakodnevni život sa KAROQ-om učinimo što lakšim, tako da sa opcionim VarioFlex sistemom za pomeranje, preklapanje ili uklanjanje zadnjih sedišta možete savršeno da prilagodite unutrašnjost Vašim stvarnim prostornim zahtevima i čak da transformišete svoj KAROQ u kombi. Kapacitet prtljažnika sa ovim sistemom je 588 litara, koji se povećava na 1.605 litara kada su zadnja sedišta preklopljena (1.810 litara ako se sedišta uklone).
VarioFlex sedišta nude neviđenu fleksibilnost SUV kategoriji. Uvek ćete pronaći najpraktičniju konfiguraciju za Vas u tren oka, zahvaljujući načinu na koji možete da podesite nagib naslona, da pomerate zadnja spoljašnja sedišta napred-nazad, preklopite sve naslone sedišta, pa čak i da u potpunosti uklonite svako sedište. Kada je srednji naslon preklopljen, može se koristiti i kao naslon za ruke sa držačem za šolju i tablet. Zadnje srednje sedište se čak može ukloniti, a dva spoljašnja sedišta mogu da se pomere ka sredini kako bi putnici uživali u još više prostora.
Savršen pregled pruža virtuelni kokpit koji može da prikaže informacije sa računara vozila u kombinaciji sa drugim informacijama kao što je navigacija na primer. Možete birati između 5 specijalizovanih izgleda koji se kontrolišu preko View dugmeta na multifunkcionalnom volanu.
Vozač, suvozač i putnici pozadi mogu sami da podese željenu temperaturu sa Climatronic trozonskim klima uređajem. Ovo omogućava celoj porodici da putuje udobno.
Automatsko menjanje brzina je od suštinskog značaja za lakšu kontrolu. 7-brzinski DSG automatski menjač sa dvostrukim kvačilom može se upariti sa bilo kojim od motora u ponudi (osim za 1.0 TSI benzinski motor). Ključna prednost je mogućnost lakog menjanja brzina munjevitom brzinom uz nisku potrošnju goriva.
KAROQ ima opcionu dinamičku kontrolu šasije (DCC) sa izborom režima vožnje. DCC omogućava vozačima da prilagode upravljanje vozilom svojim ličnim preferencijama: Normal, Sport ili Comfort podešavanje šasije.
Dvodelni panorama krov kod modela KAROQ je električno kontrolisan. Da bi se obezbedila optimalna unutrašnja klima, napravljen je od zatamnjenog stakla sa smanjenom propusnošću svetlosti i toplote. Pored toga, vetrobran se može proširiti kako bi se smanjila buka i direktan protok vazduha u unutrašnjost, tako da udobnost putnika nije ni na koji način ugrožena.
Visoko postavljeni farovi i rešetka odišu samopouzdanjem i ne ostavljaju nikoga u sumnji da je reč novoj ŠKODA KAROQ verziji. Kombinacija gracioznih linija, dinamičnih oblina i robustnog izgleda daje automobilu uravnotežen izgled.
Zadnjim delom dominira ŠKODA natpis i klinasta gornja full LED zadnja svetla, čiji se spoljni delovi protežu na bočne strane karoserije. Visoki zadnji branik izaziva poštovanje, govoreći svima jasno i glasno sa kim imaju posla.
Opcioni full LED Matrix farovi ne samo da nude neviđenu vidljivost, već i daju automobilu vrhunski izgled. Zadnja svetla takođe koriste ovu naprednu LED tehnologiju osvetljenja. Spoljni delovi zadnjeg svetla sadrže jasnu kristalnu strukturu vidljivu sa strane.
Kada otvorite vrata, primetićete logo dobrodošlice projektovan na asfaltu, pozivajući u unutrašnjost osvetljenu ambijentalnim osvetljenjem sa 10 boja koje možete izabrati. Ambijentalno osvetljenje se aktivira kada su spoljna svetla uključena i lako se kontroliše preko infotainment sistema, tako da možete da promenite boje i intenzitet kako bi odgovarali Vašem raspoloženju.