FL
Kompaktni model sa praktičnom opremom
Jedinstven u svakom detalju
Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog ŠKODA modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan ŠKODA model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju ŠKODA modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog ŠKODA partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.
Škoda Scala oštre dizajn linije, neprolazni dizajn i elegantan oblik karoserije kombinovani su sa sportskim elementima koji čine automobil savršenim svakodnevnim saputnikom.
Unutrašnjost je inspirisana dinamičnim spoljašnjim dizajnom, koji kombinuje ergonomiju karakterističnu za Škoda automobile i emotivni dizajn prepun gracioznih oblina. Okruženi ste mekim materijalima, velikim ekranom i izdašnim unutrašnjim prostorom.
Bezbednost je inspirisana automobilima više klase i dolazi u kompletu sa brojnim naprednim sistemima za podršku u vožnji, do 9 vazdušnih jastuka i eCall funkcijom. Škoda Scala izvanrednu bezbednost naglašava i ocena od pet zvezdica.
Scala je izgrađena na najsavremenijoj MQB platformi, koja se odlikuje naprednim dizajnom, najnovijim pogonskim sklopovima i mnoštvom naprednih sistema za pomoć vozaču koji su uobičajeni za veće modele.
Parkiranje nikad nije bilo lakše. Samo pritisnite pravi prekidač.
Najsavremeniji sistemi za bezbedno putovanje.
Najnaprednije LED osvetljenje pruža bolje performanse i bezbednosne funkcije.
Upoznajte se sa svim prednostima na našem interaktivnom sajtu.
Cena od 22 476,00 EUR1|
Full LED farovi sa matrix funkcijom
Sportska sedišta
Panorama krov
Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala
Cruise control sa speedlimiter
Drive mode select
Cena od 17 820,00 EUR1|
LED farovi
Zadnji parking senzori
8 zvučnika
Škoda infotainment 8,25”
Smart Link +
Prednji naslon za ruku Jumbo box
Cena od 18 792,00 EUR1|
Elektro podizači zadnjih stakala
Multifunkcionalni kožni servo volan
Tempomat
Hill hold
Kožna ručica menjača
Vozačevo i suvozačevo sedište lumbalno
1 Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog Škoda modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan Škoda model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju Škoda modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog Škoda partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.
Pitate se za šta je još Scala sposobna? Upoznajte se sa detaljnim tehničkim specifikacijama ovog modela.
Podaci i informacije na ovom sajtu služe samo kao smernice i nemaju obavezujući karakter. Auto CentarStojanović d.o.o. Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez najave promeni informacije nasajtu, podatke o automobilima, opremi, specifikacijama i dostupnosti. Auto Centar Stojanović d.o.o. Beograd ulaže maksimalne napore i resurse kojima raspolaže da svi detalji tehničkih karakteristika, dizajna, opreme, materijala, garancija, fotografija i cena Vam budu prikazani ispravno. Ipak ne možemo garantovati da su sve objavljene informacije, cene i fotografije u potpunosti tačni. Način na koji boje izgledaju zavisi od podešavanja vašeg monitora. Administratori sajta rade na održavanju sajta i prikazivanju tačnih informacija, ali i pored toga zadržavamo pravo na bilo kakvu grešku. Informacije na sajtu i slike mogu se koristiti samo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu. Umnožavanje ili reprodukcija sadržaja prikazanog na sajtu nije dozvoljena bez pismenog odobrenja. Prikazane informacije, slike automobila i dodatne opreme na sajtu su informativne i ilustrativne prirode. Za aktuelne informacije o ŠKODA vozilima, osnovnoj i dodatnoj opremi, trenutnim cenama, rokovima i uslovima isporuke, dostupnim uslugama i uslovima finansiranja kontaktirajte prodajnog savetnika. Cene automobila, usluga i dodatne opreme na sajtu su prikazane u evrima i informativne su prirode i nisu predmet konkretne ponude za prodaju. Kupovina ŠKODA automobila i ostalih proizvoda je predmet uslova individualnog prodajnog ugovora. Za konačnu cenu vozila, usluga i dodatne opreme kontaktirajte prodajnog savetnika. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. Podaci o standardnim evropskim testovima samo su za poređenje i mogu imati nikakav uticaj na realne rezultate vožnje. U zavisnosti od izabrane veličine točkova, biće dostupne različite emisije CO2 i potrošnje goriva. Detaljnije informacije možete da pogledate u katalogu automobila i informišite se kod prodajnog savetnika. Imajte na umu da su svi sistemi pomoći u vožnji samo podrška vozaču i ne mogu da zamene procenu vozača o situaciji. Vozač u svakom trenutku mora da ima kontrolu nad vozilom i potpuno je odgovoran za ponašanje vozila. Za korišćenje ŠKODA Connect (“Usluga”) potreban je poseban online ugovor sa ŠKODA AUTO, a.s. Za maksimalno korišćenje Usluga, kupac ima rok od 90 dana od isporuke vozila da se registruje na http://www.skoda-connect.com. Dostupnost Usluga se može razlikovati od tržišta, kao i od modela automobila, godine proizvodnje i opreme vozila. Usluge se mogu koristiti samo uz korišćenje dostupnih javnih komunikacionih tehnologija. Kada koristite Usluge, neophodna je konekcija između uređaja korisnika (pametnog telefona, tableta, računata, itd.) i servera podataka. Ova konekcija nije uključena u Usluge. Za dodatne informacije kontaktirajte prodajnog savetnika.
Za sve aktuelne informacije i više detalja o standardnoj ili dodatnoj opremi i trenutnim aktuelnim cenama i popustima, rokovima i uslovima isporuke kontaktirajte nas na broj telefona +381 11 655 76 40, mail-om: office@acs45.rs ili posetom u našem salonu u Jurija Gagarina 225, Novi Beograd.
Škoda Enyaq Coupe potencira bezbednost bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za sedišta u drugom redu i alternativno na sedište suvozača.
› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, sistem za ograničenje brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom definisanom brzinom, ali ne većom od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog puta kočenja.
› EBD automatski podešava pritisak kočenja i sprečava prekomerno kočenje zadnjih točkova.
› RBC (regenerativna kontrola kočenja) sprečava blokadu pogonskih točkova, koja se može desiti kada vozač uspori na glatkoj površini.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta elektromotora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala vuča i dinamika vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.
› Nadzor pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Funkcija Autohold sprečava nenamerno kretanje vozila unazad (bez obzira na nagib puta) prilikom zaustavljanja ili pokretanja, bez pritiskanja pedale kočnice. Kočnice se automatski otpuštaju kada vozač pritisne pedalu gasa. Sa funkcijom Autohold kočnice deluju na obe osovine.
Elektromotor postavljen na zadnju osovinu može biti dopunjen drugim elektromotorom na prednjoj osovini. Ovo pretvara Enyaq Coupe u pogon na sva četiri točka.
Pogon na prednje točkove se uključuje i isključuje potpuno automatski i vozači mogu da utiču na ponašanje sistema pogona na sve točkove do određenog stepena svojim izborom režima vožnje – Sport, Eco, Comfort ili Traction.
Pogon 4×4 koristi samo nešto više energije od pogona na zadnje točkove. Ova dodatna potrošnja energije se uglavnom može pripisati dodatnoj težini koju na vozilo stavlja dodatni prednji motor. Ovaj dizajn pogona na sva četiri točka je energetski efikasniji od konvencionalnog sistema sa centralnim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.
Pogon na sva četiri točka je dostupan samo sa najvećom baterijom (82 kWh).
Za maksimalno uživanje u vožnji, Enyaq Coupe može biti opremljen dinamičkom kontrolom šasije, koja uključuje izbor režima vožnje. Kao takav, automobil nudi nekoliko režima koji menjaju i krutost amortizera i druga podešavanja vozila. Rekonfigurisanje automobila iz udobnog, opuštenog režima u dinamično, sportsko okruženje je jednostavno kao pritiskom na dugme.
Dinamička kontrola šasije kontinuirano prati, procenjuje i reaguje na trenutno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) i prilagođava karakteristike kočenja u zavisnosti od podešenog režima za svaki točak pojedinačno i nezavisno.
Sportska šasija ima čvršće ogibljenje sa oprugama upotpunjenim specifičnim sportskim amortizerima koji nude izvanredan odziv i dinamičke karakteristike vožnje. Na prednjoj osovini je niža za 15 mm, a na zadnjoj za 10 mm.
Regenerativno kočenje je proces u kome se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, koja se zatim skladišti u visokonaponskoj bateriji. Zbog toga efikasno koristi energiju i pomaže da se poveća domet električnog vozila delimično punjenjem baterije na putu.
Regenerativno kočenje se odvija u različitim situacijama vožnje i ima nekoliko režima koji se mogu promeniti u bilo kom trenutku. Intenzitet sile regenerativnog kočenja vozač može podesiti ručno ili automatski od strane pogonske jedinice automobila.
Ova karakteristika omogućava automobilu Enyaq Coupe bolju upravljivost i agilnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je točak okrenut.
Automobil je standardno opremljen kompletom za popravku guma ili gumama dizajniranim da odmah zapuše oštećene gazeće površine bez gubitka pritiska kao standard za točkove od 20″ i 21″.
Škoda Enyaq potencira bezbednost bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za sedišta u drugom redu i alternativno na sedište suvozača.
› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, sistem za ograničenje brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom definisanom brzinom, ali ne većom od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog puta kočenja.
› EBD automatski podešava pritisak kočenja i sprečava prekomerno kočenje zadnjih točkova.
› RBC (regenerativna kontrola kočenja) sprečava blokadu pogonskih točkova, koja se može desiti kada vozač uspori na glatkoj površini.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta elektromotora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala vuča i dinamika vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.
› Nadzor pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Funkcija Autohold sprečava nenamerno kretanje vozila unazad (bez obzira na nagib puta) prilikom zaustavljanja ili pokretanja, bez pritiskanja pedale kočnice. Kočnice se automatski otpuštaju kada vozač pritisne pedalu gasa. Sa funkcijom Autohold kočnice deluju na obe osovine.
Elektromotor postavljen na zadnju osovinu može biti dopunjen drugim elektromotorom na prednjoj osovini. Ovo pretvara Enyaq u pogon na sva četiri točka.
Pogon na prednje točkove se uključuje i isključuje potpuno automatski i vozači mogu da utiču na ponašanje sistema pogona na sve točkove do određenog stepena svojim izborom režima vožnje – Sport, Eco, Comfort ili Traction.
Pogon 4×4 koristi samo nešto više energije od pogona na zadnje točkove. Ova dodatna potrošnja energije se uglavnom može pripisati dodatnoj težini koju na vozilo stavlja dodatni prednji motor. Ovaj dizajn pogona na sva četiri točka je energetski efikasniji od konvencionalnog sistema sa centralnim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.
Pogon na sva četiri točka je dostupan samo sa najvećom baterijom (82 kWh).
Za maksimalno uživanje u vožnji, Enyaq može biti opremljen dinamičkom kontrolom šasije, koja uključuje izbor režima vožnje. Kao takav, automobil nudi nekoliko režima koji menjaju i krutost amortizera i druga podešavanja vozila. Rekonfigurisanje automobila iz udobnog, opuštenog režima u dinamično, sportsko okruženje je jednostavno kao pritiskom na dugme.
Dinamička kontrola šasije kontinuirano prati, procenjuje i reaguje na trenutno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) i prilagođava karakteristike kočenja u zavisnosti od podešenog režima za svaki točak pojedinačno i nezavisno.
Sportska šasija ima čvršće ogibljenje sa oprugama upotpunjenim specifičnim sportskim amortizerima koji nude izvanredan odziv i dinamičke karakteristike vožnje. Na prednjoj osovini je niža za 15 mm, a na zadnjoj za 10 mm.
Regenerativno kočenje je proces u kome se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, koja se zatim skladišti u visokonaponskoj bateriji. Zbog toga efikasno koristi energiju i pomaže da se poveća domet električnog vozila delimično punjenjem baterije na putu.
Regenerativno kočenje se odvija u različitim situacijama vožnje i ima nekoliko režima koji se mogu promeniti u bilo kom trenutku. Intenzitet sile regenerativnog kočenja vozač može podesiti ručno ili automatski od strane pogonske jedinice automobila.
Ova karakteristika omogućava Enyaq-u bolju upravljivost i agilnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je točak okrenut.
Automobil je standardno opremljen kompletom za popravku guma ili gumama dizajniranim da odmah zapuše oštećene gazeće površine bez gubitka pritiska kao standard za točkove od 20″ i 21″.
Scala nudi dva tipa infotainment sistema, standardni Škoda Infotainment sa veličinom ekrana od 8,25 inča i opcioni Škoda Navigation od 9,2 inča, nudi bežični SmartLink ili četiri zvučnika pozadi i uvek uključuje virtuelni kokpit od 10,25 inča. Dodatne funkcije kao što su Phone Box ili četiri USB-C porta za brzo punjenje mogu se dodati kao deo opcionih paketa.
Škoda Connect online usluge pružaju usluge online navigacije i informacije, mogućnost daljinskog upravljanja odabranim funkcijama vozila pomoću MyŠkoda aplikacije za pametne telefone i daljinsku interakciju sa Škoda servisnim centrom po vašem izboru.
SmartLink vam omogućava vezu između vašeg pametnog telefona i ugrađenog infotainment sistema preko Apple CarPlay ili Android Auto funkcije. Pustite muziku, navigaciju, pišite tekstualne poruke i pozivajte ili slušajte svoj omiljeni podkast.
Phone Box je odeljak koji se koristi za bežično punjenje mobilnih telefona i za pojačavanje mobilnog signala pomoću antena. Phone Box može da upućuje i prima mobilne pozive čak i kada je signal slab.
Scala je standardno opremljena sa 2 moderna prednja USB-C porta sa pozadinskim osvetljenjem (15 W) za prenos podataka i punjenje. Oni se opciono mogu zameniti sa četiri USB-C porta za brzo punjenje (45 W) - dva napred i dva pozadi. USB-C port se takođe može opciono dodati uz retrovizor za punjenje kamere.
Sa Laura glasovnim asistentom, vaš automobil će izaću u susret svakoj vašoj želji. Kratke komande su poslate u prošlost. Sada možete da kontrolišete auto sa Laurom, asistentkinjom koja razume normalan govor. Laura će vam pomoći da kontrolišete navigaciju, medije, infotainment sistem, klima uređaj i tekstualne poruke, dok vam omogućava da se bolje koncentrišete na vožnju.
Crveno dugme na desnoj strani odmah poziva u pomoć ako ste učesnik ili svedok ozbiljne saobraćajne nezgode. Srednje dugme poziva vaš servisni centar ako se vaš automobil pokvari. Koristite levo dugme da zatražite više informacija o Škodi.
Škoda Scala se isporučuje sa standardnim LED farovima koji sadrže diode za sve njihove funkcije. Mnoge prednosti LED tehnologija uključuju njihov duži životni vek i činjenicu da manje troše energiju.
Farovi koriste LED diode za sve svoje funkcije, ali su snažniji od standardnih farova i, povrh toga, uključuju najsavremeniju Matrix funkciju.
Koristeći multifunkcionalnu kameru koja detektuje izvore svetlosti od dolazećih vozila, Matrix funkcija TOP LED farova maskira distribuciju svetlosti oko drugih vozila ili saobraćajnih znakova u realnom vremenu sa LED ćelijama koje se mogu pojedinačno aktivirati u svakom faru. Ovo dovodi do savršeno osvetljenog puta ispred i veće bezbednosti.
Škoda Scala se standardno isporučuje sa zadnjim svetlima kristalnog dizajna sa LED diodama za zadnje svetlo i stop svetlo.
TOP LED Matrix farovi su upotpunjeni najboljim TOP LED zadnjim svetlima sa dinamičkim pokazivačima pravca, uključujući LED diode za svaku funkciju.
Pomoć pri parkiranju poluautomatski usmerava automobil u i van paralelnih parking mesta. Sistem vam pomaže tako što automatski vrši optimalne pokrete volana da biste parkirali unutar linija, samo morate da dodate gas i ukočite. Pomoć pri parkiranju takođe može da završi manevar parkiranja koji je već započet.
Kontrola udaljenosti pri parkiranju upozorava na potencijalni rizik od sudara sa preprekama tokom parkiranja tako što uzima podatke iz senzora, parametara vožnje i ugla upravljača. Da bi se izbegle one situacije pri parkiranju u kojima ne zakočite na vreme kao odgovor na upozorenja o udaljenosti, Kamiq uključuje pomoć pri manevrisanju, funkciju koja zaustavlja automobil da bi se izbegao sudar.
Prilikom izlaska unazad iz parking mesta, Rear Traffic Alert prepoznaje vozila koja se približavaju sa strane. Zvučni signal upozorava na mogući sudar. „Kritična strana“ je prikazana prvo žutom, a zatim crvenom bojom na infotainment displeju. Kočnice se automatski aktiviraju ako je potrebno.
Kada se vozilo kreće unazad, kamera na vratima prtljažnika se aktivira i slika se prikazuje na displeju infotainment sistema. Sistem pokazuje prostor iza automobila i ukazuje na liniju vožnje, na osnovu širine vozila.
Travel Assist integriše nekoliko sistema i funkcija. Kada su međusobno povezani, automobil može znatno olakšati vožnju i povećati udobnost putovanja. Kada se aktivira, Travel Assist može automatski zadržati automobil u traci ili pratiti druga vozila na putu.
Prediktivni tempomat proširuje funkcije adaptivnog tempomata. Pored praćenja saobraćaja ispred, on takođe obrađuje prepoznate saobraćajne znakove i ograničenja brzine uskladištene u navigacionom sistemu. Ovo mu omogućava da blagovremeno prilagodi brzinu, na primer kada se približava krivini, kružnom toku ili raskrsnici, ili reaguje na ograničenja brzine.
Modul za obradu slika pretražuje skenirane slike poznatih saobraćajnih znakova i upoređuje rezultate sa navigacionim podacima. Sistem obrađuje znakove ograničenja brzine, znakove za zabranu preticanja, znakove zabrane ulaska u jednosmerne ulice i sva dodatna uputstva, kao i povezane znakove ograničenja, a zatim ih prikazuje vozaču.
Lane Assist vas može obavestiti kada nenamerno skrenete iz trake. Sistem za pomoć u traci radi u kombinaciji sa višenamenskom kamerom za prepoznavanje oznaka trake na putu, uključujući žute linije tokom radova na putu, saobraćajne čunjeve i druge graničnike pored puta ili trake. Poboljšana „Adaptivna“ varijanta znači da sistem interveniše u pokušaju da zadrži vozilo u izabranoj saobraćajnoj traci, a automobil se ne „šeta“.
Front Assist je sigurnosni sistem za upozorenje na sudar. Suočen sa neizbežnim sudarom, on aktivira kočnice kako bi minimizirao posledice. Takođe vrši zaustavljanje automobila u slučaju nužde ako pešak opasno pokuša da preseče putanju automobila.
Pomoću dva radarska senzora na zadnjem delu automobila, Side Assist detektuje vozila koja se približavaju otpozadi ili koja su u mrtvom uglu automobila. Vozač se o tome obaveštava pomoću LED signala na unutrašnjoj strani kućišta retrovizora. Side Assist može da detektuje vozila udaljena do 70 m i tako efikasno upozorava vozača na opasne situacije na autoputevima i putevima sa dve kolovozne trake.
Ova funkcija sinhronizuje aktivnosti sistema na vozilu kako bi se minimizirale vanredne saobraćajne situacije. Sistem prethodno zateže pojaseve prednjih sedišta u slučaju neposrednog sudara ili u nestabilnim situacijama u vožnji, kao što je rizično upravljanje, a takođe se uključuje u ESC da skoro potpuno zatvori bočne prozore kako bi sprečio ulazak stranih tela vozilo.
Ako je Kamiq uključen u saobraćajnu nezodu i aktiviraju se vazdušni jastuci, automobil bi mogao ostati u pokretu i izazvati još jednu nezgodu. Tada se aktivira sigurnsna kočnica koja zaustavlja vozilo kako bi sprečili lančani sudari.
U ponudi su felne veličina 15", 16", 17" i 18" . Možete pogledati i izbor felni iz asortimana Originalne dodatne opreme Škoda.
Ukoliko volite sportsku vožnju, sistem Sport Chassis Control je stvoren za Vas. Ova oprema snižava šasiju za 15mm i poseduje mogućnost biranja dva režima rada amortizera – Normal i Sport. Sport režim pruža čvršću kontrolu i bolji kontakt sa podlogom. Sistem uvek dolazi sa funkcijom Driving Mode Select.
ŠKODA SCALA može biti opremljena sa benzinskim i dizel motorima. Svi su sa direktim ubrizgavanjem i turbinama a ispunjavaju poslednje standarde emisije. Savremeni 1.5 TSI motor isporučuje 110 kW i maksimalni obrtni moment od 250 Nm.
Praktičan Simply Clever detalj, dobro će Vam doći u zimskom periodu. Više ne morate da tražite strugalicu po automobilu ili uništavate kreditnu karticu. Grebalica koja se nalazi u poklopcu rezervoara goriva je uvek spremna. Merač dubine šare na ivici grebalice pomoći će Vam da proverite stanje vaših pneumatika i zamenite ih na vreme.
Možete naći Simply Clever detalje i ispod haube. Poklopac rezervoara tečnosti za pranje stakla se pretvara u levak tako da ga lako možete dopuniti bez nereda.
ŠKODA SCALA ima mesto za kišobran u vozačevim vratima. Prostor je otporan na vodu tako da mokar kišobran možete da vratite nazad, a voda će se lako ocediti van vozila.
Veoma praktičan prtljažnik veličine 476 litara ima veliki broj dodataka za fiksiranje tereta. Kada se zadnja sedišta obore u odnosu 60/40, zapremina prtljažnika je povećana na 1,410 litara.
Unutrašnjost pruža dovoljno komfora za celu prorodicu. Osim udobnih sedišta, imate 73 mm za kolena. Sa 982 mm prostora iznad zadnjih sedišta, putovanje postaje uživanje za odrasle i za decu.
Opciono, suvozačevo sedište može biti sklopivo tako da prevoz predmeta dugih i do 2,511mm neće biti nikakav problem.
Štite vozača i suvozača u slučaju saobraćajne nezgode.
Vazdušni jastuk za kolena sprečava povrede vozača u slučaju frontalnog udarca.
Prednji bočni jastuci efektno štite karlicu i grudni koš vozača i suvozača.
Zadnji bočni vazdušni jastuci štite karlicu i grudni koš putnika na zadnjem sedištu.
Vazdušne zavese štite putnike prilikom bočnog udarca u vozilo.
ŠKODA SCALA ima novi dizajn enterijera koji uvodi inovacije u dizajnu unutrašnjosti kompaktnih automobila. Prostorom dominira kompletno redizajnirana instrument tabla, detalji izrađeni od mekih materijala i samostojeći displej, sa neprevaziđenom, karakterističnom ergonomijom.
Za volanom SCALE doživećete sasvim novo iskustvo upravljanja. Udobno se smestite u sedište sa Suedia mikrofiber presvlakama, isprobajte mogućnosti multifunkcijskog sportskog volana i pratite informacije prikazane na Virtual Cockpit-u. Dodatne informacije, kao što su slobodna parking mesta i vremenska prognoza, možete pronaći na ekranu infotainment sistema.
Jedna od prednosti unutrašnosti modela SCALA – osim atraktivnog dizajna i kvalitetnih materijala – je mogućnost ličnog prilagođavanja. Izaberite boju sedišta i unutrašnjih detalja. Ambijentalno osvetljenje je dostupno u tri boje – bela, crvena i bakarna.
Mislimo na Vaš komfor preko cele godine. Zimi će Vam odlično doći grejano prednje staklo, grejani volan i grejanje u svim sedištima.
Emotivan i dinamičan izgled modela Škoda Scala daje ovom hečbeku sa petoro vrata tako snažan identitet da se lako izdvojite u gomili. Svakog dana uživajte u modernom, neprolaznom dizajnu koji sazreva kako godine prolaze.
Crni zadnji difuzor i izduženi spojler na vratima prtljažnika daju automobilu moderan, ali i sportski izgled. Zajedno sa staklom koje se proteže preko prtljažnika i zadnjih svetala, zaokružuje markantan izgled zadnjeg dela.
Učinite sportski dizajn vašeg automobila posebnim i istaknite se pomoću dizajn paketa opreme. Možete birati između paketa Chrome, Black, Image i Emotion, koji nude dodatne opcije prilagođavanja i koji su posebno cenjeni od strane ljubitelja dizajna.