OCTAVIA FL

Napravljen za svakodnevne istraživače

od 23 904,00 EUR

1 Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog Škoda modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan Škoda model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju Škoda modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog Škoda partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.

Koja boja najbolje izgleda?

Osnovni Razlozi da izaberete model

Napredni sistemi za pomoć u vožnji

Povezani i tokom vožnje

Octavia napredna on line veza će olakšati svakodnevnu upotrebu automobila i pružiti Vam svu potrebnu podršku da stignete na odredište udobno i na vreme.

OSTANITE ONLINE I DOK STE NA PUTU

Nova generacija infotainment sistema sa ugrađenom SIM karticom pruža praktične funkcije kao što su informacije o saobraćaju ili Wi-Fi konekciju za uređaje putnika.

MOTORI U PONUDI

IZBOR OPREME

Cena od na početnom baneru model stranice označava trenutnu početnu punu cenu za najniži paket opreme konkretnog Škoda modela i prikazana je u EUR. U segmentu izbor opreme cena od označava trenutnu početnu punu cenu za dostupne pakete opreme za konkretan Škoda model i prikazane su u EUR. Već od cena na promo banerima na naslovnoj strani označava trenutnu promo cenu za određenu verziju Škoda modela i prikazana je u EUR. Zadržavamo pravo izmene cena i specifikacija opreme bez prethodne najave. Za konačnu cenu vozila kontaktirajte ovlašćenog Škoda partnera. Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije za devize na dan plaćanja. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. U cenu nije uračunata dodatna oprema.

Opcioni paketi

SIMPLY CLEVER DODACI

Previous
Next

MESTO ZA SVE

Pitate se za šta je još Octavia sposobna? Pročitajte o detaljnim tehničkim specifikacijama ovog modela.

Bezbednost bez kompromisa

Škoda Octavia je nagrađena sa maksimalnih 5 zvezdica na Euro NCAP testovima.

NOVA OCTAVIA cenovnik
NOVA OCTAVIA SPORTLINE cenovnik
NOVA OCTAVIA katalog
NOVA OCTAVIA katalog dodatne opreme

Dimenzije vozila

Bezbednost

Funkcije bezbednosti

Škoda Octavia je oličenje bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće funkcije su dostupne kao standard ili kao opcija:

› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za zadnja sedišta. Isofik je takođe dostupan za suvozačevo sedište.

› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, prediktivni limiter brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.

› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.

› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog puta kočenja.

› EBD automatski pojačava pritisak kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.

› MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.

› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.

› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa manjom trakcijpom ispod jednog od pogonskih točkova.

› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kikom za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.

› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.

› Nadzor pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.

› Kontrola kretanja na uzbrdici pomaže vozačima da bezbedno krenu uzbrdo. Sistem se sam aktivira na nagibima od pet stepeni ili više i obezbeđuje lako i bezbedno kretanje uzbrdo bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da se automobil kreće unazad ili da se zaustavi.

› Trepćuća stop svetla smanjuju rizik od udara odpozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputu ili naglom kočenju ispred neočekivane prepreke.

Vožnja i upravljanje

Pogon na sva četiri točka

Škoda Octavia je dostupna sa elektronski kontrolisanim kvačilom sa više ploča. Najsavremeniji pogon na sva četiri točka garantuje optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne bezbednosti i ekonomičnu potrošnju.

Raspodela obrtnog momenta na sva četiri točka je automatska i zavisi od okruženja u vožnji. Idealan obrtni moment za zadnju osovinu izračunava kontrolna jedinica. Podešavanja se vrše promenljivim pritiskom na ploče kvačila. 

Progresivno upravljanje

Ova karakteristika omogućava Octaviji bolje upravljanje i agilnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je točak okrenut.

Dimenzije vozila

Bezbednost

Funkcije bezbednosti

Škoda Octavia je oličenje bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće funkcije su dostupne kao standard ili kao opcija:

› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za zadnja sedišta. Isofik je takođe dostupan za suvozačevo sedište.

› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, prediktivni limiter brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.

› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.

› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog puta kočenja.

› EBD automatski pojačava pritisak kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.

› MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.

› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.

› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa manjom trakcijpom ispod jednog od pogonskih točkova.

› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kikom za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.

› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.

› Nadzor pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.

› Kontrola kretanja na uzbrdici pomaže vozačima da bezbedno krenu uzbrdo. Sistem se sam aktivira na nagibima od pet stepeni ili više i obezbeđuje lako i bezbedno kretanje uzbrdo bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da se automobil kreće unazad ili da se zaustavi.

› Trepćuća stop svetla smanjuju rizik od udara odpozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputu ili naglom kočenju ispred neočekivane prepreke.

Vožnja i upravljanje

Pogon na sva četiri točka

Škoda Octavia je dostupna sa elektronski kontrolisanim kvačilom. Najsavremeniji pogon na sva četiri točka garantuje optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne bezbednosti i ekonomičnu potrošnju. Raspodela obrtnog momenta na sva četiri točka je automatska i zavisi od okruženja u vožnji. Idealan obrtni moment za zadnju osovinu izračunava kontrolna jedinica. Podešavanja se vrše promenljivim pritiskom na ploče kvačila.

Progresivno upravljanje

Ova karakteristika omogućava Octaviji bolje upravljanje i agilnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je točak okrenut.

Pošalji zahtev

Saglasnost